Наразі, ми не налаштовані порівнювати BMW iX з конкурентами, адже цей кроссовер пропонує перехід у майбутнє, а саме поєднання високих технологій та можливості 5G мереж зв҆ язку. Нове програмне забезпечення та інтерфейс мультимедійної системи зможуть відкрити потенціал деяких систем з безпеки та автопілота. Під капотом iX ми побачимо електромотори останнього покоління та потужні акумулятори на 100 кВт-год з можливістю швидкої зарядки. За попередніми даними, кроссовер долатиме позначку 100 км/год лише за 5 секунд.
Платформа використана на iX, заснована на алюмінієвій рамі та сердечнику з вуглеволокна, була розроблена з акцентом на електромобілі та більший рівень автоматизованих функцій водіння. В BMW заявляють, що рівень обчислювальної потужності в iX у 20 разів перевищує будь які розробри для серійного автомобіля, і що це дозволяє позашляховику обробляти подвійну кількість даних від датчиків. Таким чином, новачок матиме внутрішню систему яка підтримує 5G.
Покищо невідомо про габарити кроссовера, але колісна база у 3 метри вже відома, таким чином, габарити BMW iX повинні бути схожими на BMW X5. К зовнішньому вигляду кроссовера виникають серьозні питання, перш за все чому баварці вирішили розвивати тему величезних радіаторних решіток, адже вони вже не виконують прямих функцій. Натомість фари головного світла мають горизонтальну витянуту форму, що ще більше контрастує на фоні вертикальної решітки радіатора. Всередині салону напрочуд уютно та вишукано, тут достатньо місця для пятьох дорослих пасажирів а зверху простянувся скляний панорамний дах, який наповнює салон світлом. Інтер҆ єр має декілька витянутих екранів на 14,9 та 12,3 дюйма, які об҆ єднані в одну довжелезну панель.
Інформаційно-розважальна система працює не тільки через тачскрін, а і може управлятися жестами та голосом. З нетерпінням очікуємо новий кроссовер на ринку, ді він зможе попсувати нерви іншим представникам цього класу…